måndag 1 november 2010

November värmare

Pixie warmer
Nu har jag klantat till det riktigt mycket, jag har stickat Pixi warmers som är nov pulsvärmare.
Och jag tyckte att vitt som jag anväder till så många andra värmare jag sickat, skulle bli bra.
Jo då det blev det väl men garnet tog slut och jag hade inte mera, snacka om att vara i knoppen på en annanplanet. För jag titta ju inte innan jag börja sticka.................... Så det har blivit en värmare.


Fint mönster om man tar lite finare garn så kan det bli riktigt romantiskt.
Jag använde garnet Mother Pearl.

4 kommentarer:

  1. Vilka snygga pulsvärmare !! Dem får du använda när du ska vara fin !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du hittar ett garn som liknar, så kanske du kan fortsätta...?
    Ha det bra i höstdiset!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga pulsvärmare, hoppas det löser sej med garn!
    ha en ny fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Hej, jag ville bara tacka för att du var med i min BlogCandy! :)
    Tyvärr blev du inte vinnaren denna gång men håll ögonen öppna för jag kommer att ha en utlottning av lite julgoodies lite längre fram i november.
    Kram och ha en skön vecka!

    SvaraRadera