torsdag 25 november 2010

Fågel krans och små stickat

Jag har gjort en Fågelkrans...........hmm vad är det, jo det är en halmkrans med en massa goda saker för våra små fåglar och även stora Fåglar. Med andra ord så har jag bundit fast nöt påse äpplen och talgboll, jag hoppas att dom blir glada.
Här kommer det lite av mitt små stickade ting.
Detta är ett par tovade tofflor. Jag hade inget annat garn hemma så varför inte. Det är fritidsgarn jag använt och mönstret finns HÄR

Här syns bryderiet lite mera, men jag skulle haft ullgarn istället.


Här har vi ett par stickade små tofflor, det är stickat i garn ON line Paloma och det vita garnet är ICE garn. Mönstret hittar ni HÄR







Till slut har vi en sjal som jag tagit lite mönser från HÄR och sedan min egna ideer. garnet är något slags dekorations garn har haft det länge.




2 kommentarer:

  1. Vilka jättefina sockar. De ser ganska lätta ut. Sådana behöver jag för jag är alltid kall om fötterna. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hei på deg;) Så fine tøflene blei i rødt;) Veldig kjekt å se;) og så mye annet fint du lager. Takk for titten;)
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera