tisdag 2 november 2010

Julkort

I går satt jag nog halva dagen med att fixa julkort, när man väl har satt sig så är det väldigt kul tycker jag. Dessa som är med röd bakrund har 3:d bilder påsig.

Och dessa med vitt har stämpelmotiv, jag där är en med 3:d motiv oxå.


Och dom som är kvar är molade med ackvarell färg, det tar sin tid.
Men som jag sa så var det så lugnt och skönt att bara hålla på att pyssla.



Det är lite synd ... attglittret syns inte så bra..

Och idag blir det väl att plocka ihop alla saker som man har spridit runt, när man håller på.......
Snacka om att man har grejer överallt när det är scrappande......




3 kommentarer:

  1. Vad fint du målar med akvarell. Det tycker jag är svårt. Håller med om scrapröran, eller rättare sagt kaos. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du har gjort. Kul med lite pyssel sådana här grå novemberdagar!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Åh så fina kort du gjort!!!!
    Och så fint du målar!
    Ha en fin
    Kram Kathrine

    SvaraRadera