tisdag 13 juli 2010

Lite scrappat

Denna Lo är med i en tävling, jag undrar såå om man vinner, jag hoppas.
Idag har det regnat och åskat lite, Tor var och slog med sin hammare men inte var det mycket. Det blir sååå himla skönt efter det kommit regn, liksom friskare och mina kära blommor behövde en skvätt.
och då passa jag på att göra lite scrapping från Kungsbacka mässan som jag var på.
Så mycket fina gamla saker dom sålde och mycket mycket scrapping.
Det var kul att varit och tittat. Bild ovan är vad jag inhandla, två gamla måttkärl, och några fina papper. Bild nedan är från en liten del av lokalen det var i, massor hade ställt ut sina tavlor.

Så det blev lite Vernissage på samma gång. Mycket trevligt.


4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är så trög i värmen så jag minns inte om jag har skickat välkomstbrev och inbjudan till nya filtkursen till dig. Du kan väl maila mig om jag inte har gjort det? Mina plastfickor och album köper jag från lite olika ställen men jag köper alltid americancrafts D-ring plastfickor och D-ring album, jag älskar verkligen dom. De är rätt så dyra men dom är av väldigt bra kvalitet.

    Designat har plastfickorna men tyvärr är 12x12 albumen slut där http://www.designat.nu/

    Hoppas du har det bra, jag håller på och smälter bort tror jag.
    KRAM/Veronica

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Verkar varit en fin dag!
    Fina saker du hittat!
    Hoppas du får en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte väl att du skulle gå på KBA-mässan, när jag såg att de skulle ha en hel scrapping-avdelning detta år. Tyvärr kom jag ej iväg själv, men du får väl fylla i detaljerna för mig. Kul förresten med mässan, den är visst landets 4:e största nu! Heja KBA! Ha det så gott nu! Kramar från Karin.

    SvaraRadera
  4. Inte har det blivit mycket till regn här inte. Bara några droppar... Får nog ut och vattna själv i kväll!
    Fina bilder du har gjort!

    SvaraRadera