måndag 15 november 2010

Hulda Mus

Är våran nya medlem i familjen. Herr Mus kommer vid ett senare till fälle att visa sig.
Här har Jag planterat Hyasinter, jag tycker dom doftar sååå gott.

När man är så liten som jag så måste man ibland gå upp på något högre, för att kunna se var katten är................... Jag håller mig i en Amaryllis.
Jag ser inte katterna..............phu

Jag tror inte att dom orkar jaga,,,, jag tycker dom ser skröppliga ut...........
Här ser ni min shalett, som jag är såå nöjd med.

MMMMMMMMMMMMM vAD HAR VI HÄR DÅ !!!! choklad..........och ingen har sagt något hmm
nu får du sluta att plåta...........dags för kaffe och choklad...................


Huldas kropp kommer från Detta mönster
Och kläder har jag gjort själv.

7 kommentarer:

  1. Hej Ingvor!
    Jösses så gulligt!!!!!
    Helt bedårande denna lilla mus!!!
    Ha en underbar vacka min vän!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Det är precis så det ska se ut i jul, vackra julblommor och fina virkade dekorationer som ger det där extra !! FINT !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Gud vad söt. Passar ju riktigt bra ihop med julblomsterna. Såg när jag kom in hit att det bara är 39 dagar kvar till jul. Kan inte fatta det, det går så fort.

    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ååå vilken gullig mus, och berättelsen, hoppas att den inte blir tagen...

    Kul att du vill vara med i min utlottning, önskar dej, lycka till.

    Önskar dej en underbar dag.
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  5. Du så søt og fin din mus blei;))
    Takk for at du linker;)
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera