fredag 29 oktober 2010

Vattenpälor och HALLOWEEN

Här kommer bilder på mina Vatten pärlor som jag köpte hos Miris Skaparlust Den nedre är tagen på kvällen, mysigt va.



Sedan nu alla vänner så är jag upptagen med att koka lite ödlor, spindlar, grodben och annat mumsigt som man sparat sedan sommaren. Det ska bli en GOOOOOOOD soppa, och till efterätt så blir det kanderade musfötter och spindlar,mmmmmmm om någon vill ha receptet så maila.
Jag hoppas att ni alla får en lika god supe´som vi ska ha, och jag önskar er en Spoooooky ryslig mysig HALLOWEEN


5 kommentarer:

  1. Såg dom vattenpärlorna på Syfestivalen förra året och ångrade att jag inte köpte dom då. Få se om hon är där i år, då köper jag nog. Bara jag håller mej frisk till nästa helg så. Har umgåtts med många nysande dagisbarn i dag, så man vet aldrig. Men det finns ju Alvedon...
    Smaklig måltid o trevlig helg!
    Inger

    SvaraRadera
  2. Ojoj, låter smaskens! Vilka delikatesser!
    Ha en fruktansvärd halloween ;) ;)

    SvaraRadera
  3. Kan du tänka dig ....jag hittade vattenpärlor idag på marknaden. Såååglad jag blev. Köpte klara och blå. Visar nog i bloggen senare.
    Ha en GOOOOD helg !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. MMMMM det låter gott!
    Ha en fin Hallowen!!!!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tusen tack för mixa paketet.Kom hem sent i natt och har nu hämtat ut mitt paket.Vilken trevlig bok och snygga garner.Kommer nu att brygga en kopp te.Skall försöka att fixa foto och återkommer på min blogg om paketet.Än en gång TACK ! Kerstin

    SvaraRadera