lördag 7 augusti 2010

Trädgård

Ja som någon skrev så smyger sig Hösten närmare knuten och jag tycker det känns så härligt.
Har haft en mycket trevlig sommar och semester, som sagt det kommer lite bilder från den senare. Så nu har jag börjat att höst pynta lite i Trädgården, jag har börjat med krukorna på ytter trappan. Sedan så fixar vi till i rabatterna så dom blir lite mera klara för hösten. Jag har inte nästan några växter som blommar nu så här sent, det är något jag ska skaffa.
Sedan tänkte jag ni skulle få se mitt hus som jag tänkt inhandla...................................(skratt)
näej så är det väl inte, men jag tyckte det ligger sååå jätte fint så jag kände för att visa det här på Bloggen. Gåsevadholm slott heter det och ligger i Kungsbacka kommun.
Ja vackert är det.

1 kommentar:

  1. Åh så fint du gjort på din trapp!
    Så fina blommor!
    Åh vilket hus, då kan jag komma och hälsa på dej, för då har du ´gott om plats!!!!
    Fniss!!!!
    Du har en sak att hämta inne på min blogg!
    Känn inget tvång nu, utan gör vad du vill med den!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera