onsdag 11 augusti 2010

Helmer och en Rosa kofta.


Detta är en ny bekantskap här hemma, Helmer var namnet på denna Filtade Tomte.
Jag gjorde honom i går.
Här ser ni hur Helmer ser ut i ansiktet, han har melerat skägg med orange. Helmer ska nog vara en sådär 125 år skulle jag tippa på.
Det är så himla kul att Filta så det måste jag bara göra lite till, får se vad det blir nästa gång.


Och NUUUUU är jag klar med ärmen som jag tjatat om flera gånger innan. Det kändes som en befrielse att kunna sy ihop koftan och se hur den blev.
Det kommer senare på bild.

2 kommentarer:

  1. nu blev jag juh helt kääär i Helmer ;)
    ser fram emot kofta-på-bild, du e juh så duktig! kan man komma på kurs *ber snällt*
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Åh så söt han är Helmer!!!!!
    Och så fin din kofta ser ut att vara!
    Tack för din kommentar!
    Du är allt bra gullig du!
    Ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera