lördag 21 augusti 2010

Höst fägring

Nu så känns det att att hösten nästan är här, det som inte stämmer är väl att det fortfarande är varmt, lite för varmt för min smak. Nu.
Så har Hallen fått sig en upplyftning av att jag har satt en kvast med Nypon och falsk Fläder, dom kan stå och torka där oxå, för båda kan man torka.
Sedan har jag gjort ett experiment, att blanda frukter och sprit, så man vet om det blir gott,så kan man ha det till julen.
Ja det är inte så många månader kvar till jul, ofta kan jag tycka det går fort fram nu på hösten och till julen. Jag har flera födelsedagar och sedan ska man planera lite till jul och inte att glömma..............en ny Tomte.
Nog pratat om Julen det får vi ta närmare den kommer.
Jag har stickat en mössa som kommer senare på bild.

3 kommentarer:

  1. hösten är vacker bara den inte regnar bort :) du gör så fint hemma hos dig, ser så hemtrevligt o trivsamt ut!
    hoppas allt är bra,
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Åh så fint du gjort!
    Du är så pysslig!
    ha en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Om jag kan göra något för Dig så hör av Dig!
    Jag har haft datorhaveri så det är lite klatrigt med mailadresserna!
    Ha de!

    SvaraRadera