måndag 16 augusti 2010

Blommor,Blommor

Här kommer det lite bilder på dom senaste inköpta blommorna. Det är ju så himla kul med dessa underbara ting.
Den första här är en Näva och det finns ju i en massa olika färger.
Detta är en helt fantastisk ros tycker jag, den heter Nostalgie, jag bara väntar på att den ska slå ut lite mera.

Och denna lilla ettriga sak heter Lucifer, namnet passar perfekt tycker jag, den är illröd.
Ja, det har blivit mycket av trädgård i år, men nu startar stick perioden, med mörka kvällar och ljuset tänt.
MMMMMMM så mysigt.


3 kommentarer:

  1. Otroligt vackra blommor (speciellt rosen, men så är jag ju så svag för dom). Tyvärr har regnet förstört mycket av blommningen nu, hoppas på en lite torrare period snart.
    Och jag håller med dig, hösten är en skön tid.
    Massor med kramar från Karin.

    SvaraRadera
  2. Underbara blommor i din vackra trädgård!
    Rosen så fin!
    Hoppas allt är bra med dej annars!
    Ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Lucifer, så vacker den är.

    SvaraRadera