lördag 28 augusti 2010

Lite nytt

I dagarna som gick så fick jag hem lite mera smycke delar som jag har tänkt att jag ska pyssla med nu när hösten kommer, Dessa har jag köpt från Ängla design
Hon har massa annorlunda pälor och berlocker, ta och gå in på hennes sida så kan ni se.
Sedan fick jag hem denna underbara ull. Jag blev helt till mig, jag tycker den är såå fin.
Denna har jag köpt från Fale Artut
För som jag nämt innan så tänkte jag försöka mig på att spinna. och då måste man ha fina ull att starta med.

3 kommentarer:

  1. Tack för påsen/väskan och allt bonusinnehåll! Och inte behöver du be om ursäkt för din sömnad. Väskan kommer definitivt att användas.

    SvaraRadera
  2. Åh vad mycket fint du fått hem!
    och tack för din titt på min blogg!
    Hoppas du får en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Läckert. Lycka till med spinneriet, det är jättekul.

    SvaraRadera