lördag 13 februari 2010

Valentin sockarna

Jag blev klar med dom i går kväll, mina Valentin sockar. Det var ett jätte kul mönster för ovan och under som ni kan se är inte lika.
Här har vi så randad trampdyna.

Det ser lite knas ut på bilden men jag ligge i soffan och plåtar, men hela sockan kom med och det var ju meningen.
Om ni vill sticka dessa så finns mönstret hos Drops
Jag sticka mina sockar i Carolina från Marks kattens och Mother pearl garn.
Nu så gör jag en hjärte tårta sedan får det vara bra med Hjärte saker för ett tag.


3 kommentarer:

  1. Åhhh vilka underbara sockor!
    Så fina vad du är duktig!
    Hoppas du får en underbar Helg!
    Och självklart en underbar alla hjärtans dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vilka underbara och härliga
    sockar du stickat dom är
    jättefina med dom söta små
    hjärtanen på du är ju så
    duktig!=)

    Önskar dig en fortsatt fin Lördag
    med mys och en underbar Alla hjärtans dag!

    Varm hjärtekram,Maria

    SvaraRadera
  3. Vilket jobb du gör med så mycket mönsterstickning, med fint blir det och härliga färger tillsammans. Kram Marie..

    SvaraRadera