fredag 19 februari 2010

Lite blommor i snövädret

Tänkte muntra upp med ett par bilder på Orkide´och på iris, dom är vackra var för sig.
Jag är så förtjust i Orkideér för att deras blomma är så otroligt kompliserad ofta, denna vita är en lukt orkide´så den luktar lite svagt Jasmin.
Dessa två blommor köpte jag i dag, jag har inte så mycket som blommar i mina fönster för tillfället.
Det glädjer en alltid med blommor.
Jag vill Tacka Te Frossan för dom fina varorna som jag fick hem idag, bl,a så köpte jag ett ljus därifrån Häxans ljus, sååå gott det luktar kolla in Te Frossan och hennes fina varor.
Ha nu en skön helg och att den blir som ni vill.
Tack alla som är och kollar in bloggen och alla ni som skriver, Tack snälla det är så trevligt.

2 kommentarer:

  1. Ja, här är det busväder med nordanvindar och snöoväder. Din orkideer var då iallafall våriga i färgerna, och sen blommor de ju så länge så du har lite att titta på ett tag framöver! Kram Marie..

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din kommentar!
    Önskar dej en skön Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera