fredag 26 februari 2010

Shopping bland det gamla

Här kommer en massa fina bilder på saker som jag shoppa loss hos Fågel Blå. Det är sååå jätte fina varor.
Här har vi en smörkniv, den är så jätte fin.


En lite underbar väska med en mycket gullig näsduk till, så fint.

Denna underbara Smycke ask, är så fin att titta på, vad dom gjorde fina saker förr.



Och sist men inte minst, mina älskade spetsar i alla valörer, Fatet kommer oxå från Fågel blå.
JAg kan inte få för många spetsar, såååå jätte fina dom är.
Om ni inte kollat in Fågel Blås shop så gör det, massor av myckewt fina gamla saker att handla.
Så jag tackar dig så mycket för dom fina varorna.



2 kommentarer:

  1. Jo, då Fågel blå har jag fyndat mycket hos.
    Det är ju så roligt att få vänta på lite paket ibland. Kram Marie..

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Hoppas allt är bra med dej!
    Här är det toppen jag skall iväg på loppis nu på morgonen!
    Så spännande!
    Vad glad jag blir att du blir så nöjd med sakerna som du beställt ifrån mej!Så gulligt av dej att göra reklam på din blogg!
    Jag hoppas att du får en fin Helg!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera