tisdag 16 februari 2010

Tea Ros

Det ni ser är enTearos, jag hade inte hört talas om något sådant innan jag var och studerade TeFrossans varor.
Jag tycker det är mycket gott med en kopp Tea så det har blivit att handla sina Teer hos TeFrossan, hon har en sådan massa oxå. Som ni ser på bilden så är det en Hand knuten Tea Ros.
Man gör precis som med vanligt Tea att det ska stå i kokhett vatten och dra, men jag tog en liten glas burk, skulle tagit en större skål så hela prakten fick slå ut. Men som sagt hett vatten på denna "knöl i en skål.


När det dragit sig några minuter så ser man denna fachinerande blomma veckla ut sig, ja den är underbar på sitt vis. Jag har aldrig sett något som påminner om den. Det är ett grönt Tea så när man har studerat klart så kan man dricka upp sitt Tea.
Och det är en mycket trevlig och annorlunda present till en Tea älskare. Är ni intresserade så gå in på Te Frossans sidor, där finns mycket gott.



2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Sjakk ta mej en titt i denna thebutik!
    Önskar dej en bra Dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Hjälp, har inte sista paketet kommit fram ännu?? Hoppas det inte har kommit bort på vägen... / Hemlis6

    SvaraRadera