torsdag 18 februari 2010

Hemlis 6 paket 3

Nu har paket 3 kommit från min Hemlis 6. som ni kan se så finns det alltid en massa fina saker i paketet.
Denna gång fanns det ett ljuvligt BabyAlpaca garn som är så jätte mysigt, ljus, måttband och choklad.
Sedan som ni kan se så är det en liten väska i rött med blommor på................

Den lilla väskan inne höll en massa broderi nålar sååå jätte söt den var och så bra att kunna ha sina nålar, jag har dom lite var stans. Synd att bilden inte blev så bra.
Så Tusen och åter Tusen Tack för alla fina paket som du har skickat, det har varit sååå jätte kul att få hemlis paketen.
Tack Mikaela på Bloggen Stickäventyr.
Jag ska bara tala om för dig, så som jag har letat bland alla bloggar som jag har tittat på, men ingen har stämt med dig. Det var en bra ledtråd på smörkniven, jag trodde jag kommit på det, så in och leta efter en blogg med Tro hopp kärlek eller något med love eller kärlek i, (Skrattar åt mig själv) vilken nit,,,,,,,, jag visste inte att Jakobstad hade dessa symboler. Men kul var det och leta ,syn att jag inte hitta dig.
Men nu så har jag din blogg så då kan jag gå in och kolla lite, och titta in i din garn affär, det ska bli kul.
Ha det nu så bra så syns vi på bloggen.


3 kommentarer:

  1. Så roligt om du har tyckt om paketen! Det är alltid lika roligt med dessa byten :) Det var ju häftigt att förbli hemlig till slutet, jag har inte heller hittat min hemlisvän, trots att jag också försökt leta runt lite... Men det visar ju sig så småningom :) Ha det så bra!!

    SvaraRadera
  2. Vad fint det var här hos dig. Kul att hitta hit!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Vilket fint innehåll det var i detta paketet!
    Ville bara kika i n och önska dej en trevlig helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera