tisdag 23 februari 2010

Lekt med kamran

Idag så har jag varit rastlös, beror nog på att det är så svårt att sticka när man inte ser riktigt.
Så vad gör man................ jo ta fram och lek lite med kamran, och vad tycks.........
Detta är mitten av en tulpan, så vackert det är, ofta ser man hela blomman och tänker inte på dess mitt.
På något vis så är det som batikt tycker jag......

Och här har jag fångat en enda blomma på Orkide´n, dom är ju så himla vackar i sin blomma.
Men när man ser dom så här på nära håll så är det rätt kompliserade blommor, men dom är fina.
önska bara att jag hade en massa orkideér

3 kommentarer:

  1. Otroligt vacker bild!!

    Tack för tre underbara hemlispaket...har precis bloggat det :-)

    SvaraRadera
  2. Det blir som en riktig tavla, riktigt roligt att studera en blommas inre! Kram Marie..

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hoppas allt är bra med dej, och att det har fixat sej med dina glasögon.
    Vilka fina bilder du visar på blommorna....
    idag skiner solen här så man blir riktigt pigg och glad,
    hoppas du får en fin dag!
    Kramis Kathrine

    SvaraRadera