tisdag 29 december 2009

Snart ett nytt år

Nu kommer dom sista bilderna från julen, för snart är det ett nytt spännande år som ska komma.
Förra året vid denna tiden så gav jag mej själv ett löfte om att sluta röka och det har jag gjort det är som sagt ett års dagen så då får jag fira. Nu detta året for jag ge mig ett nytt löfte, att gå ner dessa kilo jag gått upp för att jag har ätit mycket mera godis än vad jag brukar. Ja nog om dessa löften hit och dit.

Bilden ovan är en mini Amaryllis, den är jätte söt, har inte sett några sådanan innan.


Här är en bild på mitt nya överkast som jag fick i julklapp, det är såå romantiskt så nu måste jag nog skaffa en mormors pläd att ha oxå. jag får nog köpa en, jag vet inte om jag får virkat någon.


Sist men inte minst så måste ni också få se vad som är under min gran, jo då det är Fröken Voffla tillsammans med våran jul tomte, som jag skrivit innan så älskar jag tomtar, så vi har en grantomte och en Hustomte som finns uppe hela året och sedan en massa i trädgården på sommrarna, i år fick jag en ny Tomte att ha ute i vinter, jag tycker det är så sööööt med dessa tomtar jag bor med skog runt om så dom passar in.


1 kommentar:

  1. Hej på dej!
    Ohhhh så fint överkast, så romantiskt!
    Jag har städat bort julen på min lilla butik nu!
    Så efter Nyår kommer jag att lägga ut mycket godbitar, så du får hålla ögonen öppna!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera