onsdag 2 december 2009

Frost i träden


Ja nu har rimtussarna kommit till Västkusten oxå. det var hela 7minusgrader i dag, men det blir ju så vakert när solen ska stiga upp och jaga dessa små rimtussar på flykt. Det är som ett skådespel bara det, att se solen slänger ut sina strålar.
Jag tycker att sådana här mornar och även när det ligger snö på marken, så känner man sig så fri, det är högt i luften och allt känns så fritt.
Dessa bilder är tagna från mitt köksfönster, så naturen ligger vid knuten. Det är nog oxå därför som jag älskar Viktor Rydebergs " Endast Tomten är vaken"



Jo då , jag har inte bara filosoferat i dag, jag har bakat Morotskaka, mjuk pepparkaka, chokladbollar, ischoklad,och fixat till äpplena på bilden det blev riktigt fint med socker kring röda juläpplen.
Nu har jag nog tänkt mig en stickstund.


1 kommentar:

  1. Hej vad duktig du har varit!
    Fina bilder du visar!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera