fredag 20 november 2009

Tjolöholms slott.



Som det är julmarknad på nu i helgen, ja den börja den 18 -22 November, jag var där en gång för många årsedan, men detta var en enorm skillnad.
Där fanns massor av "knallar" som hade mat, börd, dryck, och sedan alla halmsaker och tomtar fårfällar mm.

Så ni som kan ska verkligen åka dit och titta där är mycket fint.







Detta var vad jag tog med mig hem från marknade, godis,ljus och hållare, kärleksolja hm den luktar gudomligt.
En sak måste jag nog säja, varför har man fått ett huvud , när man ändå inte kommer ihåg något.
jag blev så besviken när jag upptäckte att vi hade kört ifrån kamran, därför så få bilder.
Ni alla ha en skön helg.

2 kommentarer:

  1. Ja det brukar vara så att man glömmer
    hemma kameran när man som bäst behöver
    den det är ju så typiskt!

    Kul med Julmarknad dit hade jag velat
    åka men det blir ju Julmarknad snart
    här med.Så fina saker du fick med dig
    hem..den där kärleksoljan doftar säkert
    gott!=)

    Så jättesöt bakgrund du har...har
    hittat den sidan förrut och jag hittade
    den fina bakgrunden där..måste nog härmas
    den är ju så otroligt söt med dom små
    fåglarna!=)

    ps,skrev i din andra blogg också
    såg att du har flera på gång.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej vad mysigt det låter, men det är nog för långt för mej.....vad mycket fina saker du handlade, kul att du blev så nöjd med dina saker!
    Det glädjer mej!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera