lördag 28 november 2009

jul bild

Jag tycker denna jul bild är vacker.

2 kommentarer:

  1. Ja vilken vacker bild!=)

    Önskar dig en trevlig första Advent,
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Ja katterna skulle haft en egen
    dag för längesedan blev också
    så glad att dom har det nu!=)

    Tack för din gulliga kommentar,
    ja jag gillar gardinerna köpte
    dom på Dollar Store billigt.

    Hmm,ja på sidan där jag hämtade mitt
    räkneverk så fick jag göra inställningarna
    (står hur man ska göra)ställa från noll
    innan jag kunde sätta in den.

    En räknare som jag fick från
    Lady Emmas sida visade fel den
    jag fick men då skrev jag ett brev
    på engelska till henne så hon rättade
    till felet och ställde in räknaren
    från noll då blev det rätt.

    Ser att du också har en räknare
    från hennes sida på en av dina bloggar
    kanske du också
    måste skriva till henne..för räknaren
    ska ju stå på noll från början.
    Hoppas att det löser sig för dig
    om det är något mer du vill fråga
    om så hör gärna av dig.=)

    Ha en jättebra dag,
    Kram Maria

    SvaraRadera