måndag 23 november 2009

På väg mot julen

Här kommer det lite mera bilder på att vi närmar oss julen. Denna lingonris kransen gjorde jag i lördags, och det är ljusen och hållarna jag köpte på jul marknaden på Tjolöholm.
När jag var i blomm affären och köpte mitt lingon ris för här i skogen hade bladen trillat av,så det blev att köra till blomm affären. Där hade dom denna söta lilla värme ljus lyckta, den passar utmärkt i ett av mina hörn.


Sist men inte minst måste man skaffa Tazetter, jag brukar köpa varje år men det är minsann inte alltid dom kommer längre än dom är här, jag har gjort efter konstens alla regler men vissa lökar vill inte vara med.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin tröja du stickat!
    Och kransen var ju helfin, ja allt var fint!
    Hoppas du haft en trevlig Helg!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin krans du gjort
    och lyktan för värmeljus
    är jättesöt!

    Kram Maria

    SvaraRadera