torsdag 12 november 2009

1800-tals blus

Så har jag fått sytt klart min !800-tals blus eller jacka. Jag måste nog säga att den hade varit finare tillsammans med en kjol och en vit blus under, men vem vet det kanske kommer ett sådant foto vid ett senare tillfälle. Uppe vid kragen " som inte syns så bra på bilden är det en rosett i samma färger som ärmarna".

Och så har vi Baksidan av blusen. Jag gillar verkligen spetsen jag köpte från Creative by Lis för man fick ännu mera känslan av att det blir en gammal modell.


Tack för alla fina medelande jag får. Tack.

3 kommentarer:

  1. Söt blus du sytt och spetsen
    är jättefin och tyget så blankt
    och fint så duktig du är på att sy
    verkar svårt det där!

    Önskar dig en skön Torsdag,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du kikade in till mig med
    och skrev en så rar kommentar,javisst
    är det kul när man hittar in i nya fina
    och spännande bloggar!

    Kul att du hittade in på sidan där
    man fnner nya bakgrunder så fint du gjort
    rosenbakgrunden är jättesnygg!

    Hade så gott,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej vilken fin blus du sytt, du är så händig!!!! fin rosbård på sidorna på bloggen!
    Kram och ha en skön helg!
    Kathrine!

    SvaraRadera