måndag 2 november 2009

Hemlis 6

1. Vilket sorts garn tycker du mest om? (ull akryl, bommul osv).Är det något matrial som du absolut inte tycker om?

Svar: Jag tycker om alla matrial för var och en har sin egenhet.

2. Vilka är dina favorit fäger?

Svar: Rosa, vitt, svart, rött

3. Är det någon färg som du absolut inte tycker om?

Svar: Grönt

4. Vilken sorts stickor tycker du mest om /använder hest? ( trä, metall, plast, rundstickor, raka eller strumpstickor).

Svar: jag har ingen favorit , jag använder vilken som.

5. Hur länge har du stickat? anser du dig som nybörjare avanserad eller mittimellan?

Svar: Jag har stickat i många år men jag är nog lite avanserad.

6.Dricker du kaffe, te?

Svar: jag dricker både kaffe och te.

7. Är du allergisk mot något?

Svar: Nej

8.Vilken slags musik tycker du om?

Svar: Classisk

9. Favoritgodis?

Svar: Choklad alla gånger.

10.Håller du på med någon annan "skapande hobby" förutom stickning?( spinning, scrapping, virkning osv)?

Svar: Jag gör smycken och scrappar också.

11.Vad tycker du är roligast att sticka?Mössor? shalar? tröjor? osv.

Svar: Jag tror att jag föredrar att sticka tröjor.

12.Prenumererar du på någon sticktidning?

Svar: Jag brukar köpa varje månad Knitter, och simply knitting.

13.Har du något drömprojekt på önskelistan?

Svar: jag skulle vilja sticka Tudor Rosekofta men har inte hittat mönstret ännu.

14.Använder du pulsvärmare, handledsvärmare och i såfall vad är ditt handledsmått?

Svar: jag har inte använt någon ännu fast jag stickat många..

15.Tycker du om att sticka pulsvärmare?

Svar:
jag tycker det är kul med pulsvärmare det fins så många olika mönster
16.Stickar du sockor?

Svar: jag har stickat ett par sockar.

17.Vad har du för fotstorlek?

Svar: jag brukar gå efter min sko storlek och den är 39.

18.När fyller du år?

Svar: 21 Februari

19. Stickar du med pälor?

Svar: jag har stickat några muddar med pälor, det är kul.

20. Vilka slags böcker läser du helst? (deckar, romaner fakta osv)

Svar: Deckare tycker jag om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar