måndag 2 mars 2009

Uti i snö

Ja av alla dagar så valde jag en med massor av snö och slask att åka och titta på Pärlor och stena,
jag fick nys om denna affären i Fredags och att den bara låg 2 mil från mig, inte tokigt att det finns på så nära håll. Jag tog en titt på nätet först Lilla Pärla och där såg man öppet tider och kunde handla, men se det med egna ögon är alltid något speciellt.
så jag åkte och ni ser på bilden vad jag kom hem med, men vilken dröm att se alla dessa vackra pärlor och stenar i sitt skimmrande ljus, helt underbart.





Detta fick jag hem från Nattskogen i dag, dom har jätte fina varor, och korten ska vi inte tala om, dom är som en dröm att titta på.


1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken härlig pärlmix du fick tag i i snöovädret!!

    Det har kommit hit nu det VRÄKER ner!!!

    Kram

    //Rose-Marie

    SvaraRadera