torsdag 26 mars 2009

Kofta och halsband



ja här kan ni se hur långt jag kommit med Eva koftan. Som jag skrev så går det sakta men säkert framåt.

Jag är faktiskt mycket sur på vårat väder, varför i alla dagar behöver det vara så himla kallt nu, jag vill att våren ska börja komma och att man kan sitta på sin trapp och dricka kaffe och höra fåglarna sjunga, och drömma sig bort en stund. hmmm


Men det har jag inte gjort idag, detta och ett halsband till har jag åstakommit, det är bara synd att man inte har miljoner pälor så kunde man fixa alla möjliga armband och halsband. så himmla kul

Sist men inte minst måste jag börja att städa till Påsken om inte ta fram sina ägg man har i riset och dom man lägger godis i, Drops har påsk kalender men jag tror inte jag hinner fixa några saker i år, men man kan göra till nästa. Jag känner mig som Nalle Phu



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar