onsdag 18 mars 2009

Kallt i solen

Jag fick hem Tidningen Sandra och man får riktigt nojan när man ser alla fina mönster på vårens tröjor och klänningar, för det är mycket som är lite längre, mera åt klännings hållet.

Sedan fick jag stickat klart mina pulsvärmare i garnet Chiri, det är så mjukt och gott. men inte konstigt det är gjort på 55% baby alpaca 22% superfin alpaca. Ja det är en riktig fröjd att ha runt handlederna.

Senare på dagen tänkte jag att jag skulle varit ute, men det blir kanske som i går när det var så jätte fint väder, jag tänkte att det blir nytta med nöje eftersom jag har så ont i ryggen.
Vilken blåsning jag åkte på , det var SVINKALLT ute, fast jag tagit på både mössa vantar och halsduk. Jag vände efter en bit och tyckte det var tråkigt, jag får nog vänta lite till innan jag tar mina långa promenader och filosoferar.

1 kommentar:

  1. Jaa du KALLT var det!!!

    Synd man lurar sig själv....men då kan man ta på sig ett par snygga pulsvärmare..!!! hihi...

    Kram från mig...

    //Rose-Marie

    SvaraRadera