onsdag 11 mars 2009

Allt möjligt

Jag satt och lyssna på radion och på vädret sa dom att det blir Fullmåne i natt, då tyckte jag att denna bild passar utmärkt. Fullmåne och mystik kan det bli bättre.
som sagt lyssnade på radion och gjorde klart min andra pulsvärmaren, så här blev dom. jag tycker mönstret med löven är fint.

Hade beställt denna nya tidning som kom idag, jag brukar tycka att Debbie Bliss har mycket I romantikens tecken men denna, nja jag vet inte, det var inte så mycket som jag blev förtjust i men det passar alltid någon.

Som sist men inte minst så fick jag mina söta tippar från Solsol idag, är dom inte ljuvliga. Tänk vad jag kommer att bli fin på naglarna med dessa. jag tycker det är jätte bra med tippar när man vill vara fin och läcker.



2 kommentarer:

  1. Hej alla glada!!!

    Med risk för att bli utskrattad nu...VAD är en tipp??!!

    Älskar nagellack, har långa naglar....men ingen ANING vad det är!! :-/

    Nu har jag beställt några fler tårtlock med påskmotiv...

    Ha det så gott!!!

    //Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak till.....

    Fullmåne sa du.....inte bra för mig....känner att det börjar klia & växa ut hår....

    YYYYYLLLLL!!!

    Nej då!!! Jag ÄR INTE knäpp...!!!

    Snygg bild du hittat och lite mystisk....

    Kram från mig...

    //Rose-Marie (igen)

    SvaraRadera