tisdag 10 mars 2009

Lite pyssel

Jag börja i går att sticka på pulsvärmare i vitt garn med silketråd, det är jätte gulligt garn.New Arrival Teardrops det är ett baby garn.

Och det blir inte så dumt, jag tog en bild som är närmare så löven på pulsvärmaren syns, jag har fått tag på detta mönster på sidan stickamera,men kommer inte på vilken blogg.




men man måste göra lite mer, inte bara sticka, för det går så bra till tv, så fram med pärlor och tråd och kombinera ihop ett halsband, och såhär blev det.

Sedan vill jag ge en vän som är och tittar på bloggen med jämna mellan rum en stor KRAM för det är så kul att läsa hennes komentarer.Rosies Presenter

1 kommentar:

  1. Hihi!!!

    Nu har hon varit där & kollat igen!!

    Ser fina ut dessa pulsvärmare!!

    Jag har ett mysigt garn med pärlor i som skulle vara snyggt till pulsvärmare kanske...

    Kram från mig...

    //Rose-Marie

    SvaraRadera