tisdag 1 mars 2011

Mars månad

Jag börjar kanske vårmånad eller ska kylan hålla i sig, nja det är bara runt -1 till 0 grader.
Att ha gjort två örhängen,man måste ha något nytt till sina öron. När jag var ute och spatserade i butiker i helgen så var det flera stycken som hade fjädrar och Pärlor. Modet varierar.



Det är ju kul när man gör dom själv, då får man några som ingen annan har. Så därför gjorde jag dessa en blomma och en pärl stav, lite kul. Så nu har jag några nya till våren nu kommer.

3 kommentarer:

  1. Vackra, man känner sig så fin med örhängen som dinglar! Tyvärr något som jag har fått sluta med, blir så sårig om snibbarna...

    SvaraRadera
  2. Det gillar jag: ha egna saker ingen annan har!

    SvaraRadera
  3. Ja, det är roligt med handgjorda fina saker. Och att få känna sig lite unik! :D
    Kram

    SvaraRadera