tisdag 29 mars 2011

Blommor och stickat

Jag kunde inte låta bli utan att plåta lite blommor som jag köpt, dom här rosorna har en sådan läcker lila färg, jag har inte sett så många av denna sort, jag har en ute i trädgården som oxå är lila.
Och här var det en ny liten blomma som jag nog aldrig sett innan, Orkidé Iris heter den, jag tycker att den är så charmig, kan bero att jag gillar både Iris och orkidéer
Och nu har jag satt händerna i ett sticke igen, såååå himla skönt det känns, jag har saknat min stickning på kvällen vid TV tittandet

5 kommentarer:

  1. härligt med nya, vackra blommor o ett nystartat sticke :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Så vacker färg på rosen!

    SvaraRadera
  3. Jättevacker ros !!! Ska bli kul att se vad stickningen blir. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Kikar in och önskar dej en fin Onsdag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Vad månde det bliva att detta sticke....?? Kanske en tröja för våren? Spännande att se resultatet sedan.

    SvaraRadera