fredag 11 mars 2011

Förändring

Jag skrev ju inte så länge sedan om att jag röjde i en städskrubb, eller vad man sak kalla detta lilla utrymme. Och bilden ovan är före förändringen, det fanns mycket mera "skit" innan. men ni kan se hur det såg ut.
Efter vi fixat blev resultatet så här. Man blir så glad när man får till det så som man vill..

Och här ser vi golvet,,, hu som det såg ut.


Efter vår lilla tilltag. Jag blev mycket nöjd av vårt förändrings projekt, så nu får man blodad tand och vill fortsätta.
Så vill jag önska er alla en trevlig helg.



6 kommentarer:

  1. Gillar verkligen tapeten, vad nöjda ni måste vara! Trevlig helg på dig oxå!

    SvaraRadera
  2. Ibland krävs det inte mycket för att det skall bli snyggt!
    Ha en trevlig dag du med.

    SvaraRadera
  3. wow, va fint det blev! söt tapet :)
    ha en härlig helg,
    kraMyz

    SvaraRadera
  4. Kul när man får fint t.o.m. i skrubbar. Har en liknande skrubb som vi renoverade för några år sen, men som alltid är full av div. ufo:s. Nu när jag ser din skrubb så får jag nästan lust att vårstäda den och göra fint. Det ska jag...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. sv: Hoppas den gav vinst med!

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev, det är verkligen en härlig känsla när man får röjt undan i en hörna och allt är fint och fräscht. Har också roat mig med röjning här hemma ihelgen och har fått lite blodad tand. Nu vill jag bara fortsätta i nästa hörna.
    Ha en riktigt skön söndagkväll.

    PS! Tack för att du röstat på mig.

    Kram Sanna

    SvaraRadera