måndag 28 november 2011

pyntat!

Blev det inte en liten konstig överskrift, men nu så .....Jag har fixat en krans till dörren men den har fått vara inne nu när stormen drog förbi. Tur så blev det inte så illa här omkring, det var värre vid Gudrun och Per.

Och jag måste bara visa min nya fina takkrona......................... jag var på loppis för ett tag sedan och hitta detta underbara hjul med en vev på. Den syns inte på denna bilden. Och ju närmare vi kom advent desto bättre blev det av ide´n att använda detta som en takkrona.


Här ser ni att jag har en smidd ljusknopp och den satte jag ned med en litet borrat hål, man måste vara försiktig med det gamla hjulet.


Så här ser hjulet ut i mitten, jag har bara pyntat vid runt om men buxbom och röda band.

Det är lite annorlunda.


Jag hoppas eran Advent har varit trevlig.

1 kommentar:

  1. Så vacker din takkrona blev! Och juligt och fint även på bloggen!

    SvaraRadera