torsdag 17 november 2011

Julpyssel

Som jag visa för några inlägg sedan dessa lappar, och vad dom skulle bli när dom var klar............



Som ni kan se så har jag stickat en massa och i flera färger, dekorerat dom oxå.......................




Jag kunde inte låta bli utan att visa bilden på Fröken Vofflan när hon ligger i världens röra och sover som en stock................"det är vid dessa tillfällen man sover bäst sa Vofflan, varmt och gott blir det.... Här hänger dom lite sådär.............................






Jag hitta idéen från 101 ideer tidningen. Jag hade redan en skickad tomte denna är en Allan Darts tomte jag sticka för flera år sedan, den har fått sitta i soffan................men nu så har den blivit mera användbar. Jag har inga småbarn men jag tycker det är så kul med allt man kan ha till julen ändå. Detta är en Julkalender så det finns 24 st julsäckar som hänger ned.



Det var jätte kul att dekorera dom.


Och i morgon ska jag på Marknad på slottet .......................................Vad kan en marknad på slottet vara .......................alldeles alldeles .................


Ja det får vi se.


Hoppas ni mina vänner får en trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Fin idé! Ha en bra dag på slottet!

    SvaraRadera
  2. men åhhhh va fin :)
    katter är juh för roliga!
    vill följa med dig till slottet!!!
    puzz

    SvaraRadera
  3. Riktigt cool julkalender!
    Du stickar så fina saker.
    Ha en jättefin dag!
    Vofflan också. ;)
    Kram

    SvaraRadera