onsdag 3 augusti 2011

Mitt nya kök

Men jag börjar med att visa Augustis Garn-bok paket från MillyoMolly, jätte härligt garn, kolla in hennes sida där finns så mycket fint och garn att köpa.

JA då har vi kommit till ena väggen i mitt kök, som ni kan se så har jag ett vitrinskåp sittande där det vita är och en hylla.


Här kommer hyllan och en ny lite tallrikshylla som jag hitta på loppis för 5 kr. snacka om billigt.

Men det som är på¨hyllorna är ärvt.

Då har vi vitrinskåpet på plats, jag gillar trä färgen mina möbler vill jag ha i trä det blir sådan fin kontras till den grå,silver med vita blommor tapeten och så har jag vita skåpsdörrar.


Här kommer det gamla köket vid fönstret.

Här kommer det nya, men hur har jag tänkt, det blev samma fönster men detta är på bordet. ja ja, så är det när man är vimsig.



3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev i ditt nya kök. Vacker rosig duk på bordet och en fin prickig kanna! Tom fotografen kom ju med, kan se dig skymta i vitrinskåpets glasdörrar...

    SvaraRadera
  2. Åh en sådan tallrikshylla har jag letat efter.Möjligen med två "hyllor". Men jag ska nog hitta en jag också. Tycker det är häftigt att sätta upp sina gamla tallrikar på rad. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du har det! Och ja det må jag säga var ett riktigt fynd! 5 kr! Ingenting ju.

    Gillar allt fint du har på hyllorna och dins spetsgardin i 2 lager...? Vackert.

    Ha en jättefin start på veckan! KRAM

    SvaraRadera