tisdag 26 juli 2011

Har gjort en tavla!!!!

Det i ordet rätta bemärkelse. Jag har åstadkommit dessa två tavlor, riktigt kul . Man kan skapa utan pensel och färg.

Jag är så glad över att ha fått tag i ett virkat överkast till våran säng, jag hitta det så klart på en loppis och priset var inte att fnysa åt, 35kr. Jag trodde först att det var fel på det och hade lite planer på att kanske göra om till gardin eller duk. Men så när jag la ut det så var det så fint så.


Sedan måste jag säga att det är så beklämmande att hör vad som hänt i Norge, stackars alla som är beröda och även hans föräldrar, där går nog tankarna ...........vad gjorde vi för fel.................





5 kommentarer:

  1. Fina tavlor du gjort! Och överkastet! Precis i det mönstret virkade jag ett överkast till en enkelsäng för kanske 30 år sen. Hittar det kanske nu när vi ska röja igenom våra garderober. Finns det kvar ska det bli använt!
    Ja, det som hände i Norge är fruktansvärt och ofattbart och håller med om att det är hårt även för mördarens föräldrar.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Är det broderade tavlor?

    SvaraRadera
  3. Så vackert överkast! 35 kr, allt det jobbet är ju värt mycket, mycket mer... Fina tavlor också, blir inte heller klok på vilken teknik du använt dig av...?

    SvaraRadera
  4. Om du påminner mig kan jag skicka dig en frökapsel till hösten.

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert överkast !!! Tänk vad man kan hitta på loppis. Ibland skäms man nästan när det är så billigt !! Håller med om det otäcka som hände i grannlandet. Mådde riktigt dåligt när jag tänkte på det i helgen. Kram Eva

    SvaraRadera