torsdag 28 april 2011

Blommor från trädgården

Som överskriften säger så har jag varit ute och lekt med min kamera Det är kul när bilderna blir som man vill ha dom.......................


Här har vi Vitsippan i två olika stadier, en som har precis börjat blomma.......................


Och en som har snart blommat klart....................................











Har ni tänkt på att vissa blommor som är "överallt" som Lupiner, men har ni sett vilka underbara blad dom har............ser ut som ett litet palmträd......................



Och sist men inte minst så vill jag ÖNSKA er alla bloggisar en Trevlig Valborg


Och 1: Maj.

5 kommentarer:

  1. Så vackert! I år är vi med och fixar områdets brasa = vi kan ej fira som vanligt - maken får ara den aktive och jag hemma mest och ringa honom lite då och då ... Ha det så trevligt själv!

    SvaraRadera
  2. Tack för påminnelsen! Tänkte inte ens på att det är Valborg i helgen...
    Du har tagit riktigt vackra kort på vårblommorna. Kram

    SvaraRadera
  3. vackra blommor :)
    trevlig valborgshelg till dig vännen,
    kraMyz

    SvaraRadera
  4. Åhh så vackra bilder!!!!!
    Hoppas du får en fin Valborg!!!!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  5. Så vackra blombilder ! Det är en underbar tid nu. Ta en titt inne hos mig !! Kram Eva

    SvaraRadera