tisdag 12 april 2011

Scrappa

Här kommer det ett påsk kort som jag pulat ihop, det är kul att fixa till kort, men jag tycker inte det blir så ofta som jag vill. Får nog ändra på detta.


Denna käcka pappers hållare hitta jag hos Kristinas Scrapbooking. Jag tycker ni ska göra ett besök i hennes affär, där finns mycket fint för scrappande. För jag har haft mina stora papper lite här och där, sedan dessa små lådor som man kan ha både det ena och andra i är jätte bra.


Och det var ju mening att man ska scrappa till den, jag kände för lite vintage känsla över den.
Och såhär har vi resultatet. så nu har jag fått lite bättre ordning på små grejer och papper.

3 kommentarer:

  1. vilken ljuvlig liten "pappershållare" det blev!
    fina kort oxå,
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Det var en himla bra förvaring. Det är inte lätt med allt man skaffar på sig !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jättefint påskkort!
    Lycka till i tävlingen hos Kristinas nu!
    Malin

    SvaraRadera