lördag 13 mars 2010

Vårvinter

Här kommer två fina damer, jag tycker så mycket om denna bilden för den visar vilka underbara kläder dom hade på 20-talet, jag tycker att dom är såå fina.
Och denna bilden passar utmärkt till bilden nedan....................

Den är tagen hemmifrån mig rakt ut i skogen, snön ligger som en matta och täcker allt under och solens strålar gör skuggor i snön. ...... Det är mycket vackert att skåda.
Nu ska ni ha en riktigt god helg och hoppas den blir som ni vill.
Och jag tackar alla som är och tittar och skriver på min blogg, jag blir sååååå glad att ni finns.

2 kommentarer:

  1. hej :)
    visst är det härligt att våren är på väg!
    ha en mysig helg,
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din hälsning!
    Fina kläder!
    Jag håller fullkomligt med dej!
    Önskar dej en fin Söndag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera