lördag 20 mars 2010

Vår och påskbilder

Den första bilden är på mitt Matsals bord, det kan man göra större och mindre mycket bra....
Där ligger duken som jag köpt från Fågel Blå, men den var inte så skrynklig när jag fick den.............
det har min Voffla fixa. Och en vas med påsklijor och tulpaner med vide kvistar, och en gamalt fat oxå från Fågel Blå men mina hem dekorerade ägg.

Detta är dom första blommorna i år som jag planterat, påskliljor och pärl hyasint, hoppas det håller sig ett tag...........

2 kommentarer:

  1. Längtar också efter att kunna plantera påskliljor, men har inte vågat mig på det ännu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Godkväll Ingvor!
    Åh så ljuvliga bilder från ditt hem, och vad fint det blev med duken!
    Jag är så trött.....
    Har jobbat hela dagen så nu skall jag gå och sätta mej framför tv och titta på Saltön!
    Vi höres snart igen!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera