tisdag 30 mars 2010

Påskbilder och påsk present

I dag så börjar Påsk veckan med Svartmåndag, ja lite är den, vi har fått besked om bilen, den ska lagas på ons/tors och det blir kostsamt.Men nog om detta.

Här har vi en bild från mitt köksbord och dekoreringen där, jag är sååå stolt för mina utslagna krokusar ............hm fint.Och i denna dekoration finns ett jätte fint kort oxå.......

Sedan har jag på köksbänken en påskljus stake, den fick jag av min mamma som haft den i Jaaa 100 är, nja inte så länge, men gammal är den. Dom vita höns paret kommer oxå från min mamma, det är så kul med dessa högtids pryndnads saker som man får eller ärver från sina föräldrar, man har sååå många minnen med dom.......


Jag fick ett paket på posten i dag, jag är som ett barn när jag får paket, spännande.................................

Och paket kom från min vän Kathrine med bloggen Fågel Blå.....



Har ni sett vilket underbart kort och en helt oemotståndlig Påskhare, såååååå jätte fint, och såå glad jag blev.... Man får inte presenter varje dag inte....

Så många många kramar till dig Kathrine för att du är så snäll.




2 kommentarer:

  1. Visst är det roligt med små överaskningar! De var då för söta de där gula tossorna! Påskfint har du gjort också! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hej Ingvor1
    Vad skoj att jag kunde glädja dej lite.
    Roligt att du visar det på din blogg!
    Ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera