lördag 19 maj 2012

Pelargonier....,.

Idag så kommer det lite blom bilder från några av mina Pelargoner som börjat att blomma.
Denna första heter Faye Brawner och har ni sett på ett av blom bladen så har det blivit heltäckt istället för stänk.
Nästa lilla sak heter Änglapelargon, den är så söt tycker jag.

Och så här har vi en som bär namnet Lotusland,  den har rikligt med blommor så den kommer att pryda sig i min ruta.

Så kommer det ett nytt julkort, snacka om att ha det vid fel tid, nu när solen skiner och det är varmt, det har varit ett riktigt höst väder här i veckan regn och blåst.
Så nu vill jag kunna njuta av solen idag.  Stämpeln har jag köpt från Lenas Scrapp

Nu hoppas jag att ni får en härlig helg.

4 kommentarer:

  1. Planterade vanliga pelargoner igår. Förra året hade jag köpt sticklingar med massor med olika sorters pelargoner men det blev en dyr besvikelse. Håller tummarna för dina! :)

    SvaraRadera
  2. vackra blommor som skänker glädje :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga blommor! Köpte en pelargon som var mörkvinröd! Måste lägga ut ett kort på den!

    SvaraRadera
  4. Hej igen Ingvor!
    Det är verkligen fint med pelargoner. Sommarens höjdpunkt.
    En av dom iaf.

    Smart att börja med julkorten. Kram!

    SvaraRadera