onsdag 8 februari 2012

Nu har vi kommit till Onsdagen ........

Först vill jag visa mitt vinterbyte som jag fick , ett jätte fint paket.
Tusen Tack Eva för det fina paketet. Hennes blogg kan ni se HÄR.


Det är alltid så kul att kolla in nya bloggar.


Jag har virkat mig en väska i Garnet Zpagetti det var lite jobbigt tyckte jag, hårt och inte så följsamt. Det kan bero på att jag har inte provat att sticka med tyg innan, detta garnet är av tyg .


Men resultatet blev bra, jag har köpt axelbandet och så satte jag en stor knapp för att hålla ihop väskan.


Så har vi kommit till vecka 6 och här har ´vi julkortet. jag har gjort ett kort till ett hjärtans dag byte av kort oxå, det ser ni på nedre bilden.






4 kommentarer:

  1. Hello I)ngvor!
    Tack för din kommentar!!!!
    Blir alltid så glad!
    Så fin väska du virkat dej!!
    Tycker du är så kreativ och duktig,,,
    Hoppas din dag blir fin!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillade paketet!

    SvaraRadera
  3. Ett byte ... kanske inte så dumt ...? ;)

    SvaraRadera
  4. Tack Farmorpyssel, det var jag som fick ditt fina kort. Bra att du påminde mig om att det är dags att så små frön, har inte kommit igång med det ännu, men jag vill ha tomater i alla fall. Vi är väl av samma skot och korn, pysslar också med det mesta, så mycket som jag hinner. Jag finns på garnvindan.wordpress.com. Har inte hittat till din blogg innan, så nu ska jag kolla runt på allt fint du gjort. Bloggvärlden är så härlig, all inspiration som bjuds och delas. Ha en fin dag/kram från Cecilia

    SvaraRadera