tisdag 14 juni 2011

Astrologi,naturen

Jag fick hem mitt helt underbara överkast, i alla stjärntecken. Som den Häxa jag är så passar det mig helt perfekt.


Jag hitta detta från en butik som heter LaReina som har mycket fina saker och helt underbara rökelser. Gå gärna in och kolla.

Det var ju strålande väder nu i helgen fast lite kallt på förmiddagarna. Så Efter middag var det perfekt att ta sig en tripp i naturen. Detta är ett ställe som heter Lekvad och där har legat ett slags reningsverk för mycket länge sedan.

Där fanns kvar en mur som var så fint lagd, jag älskar gamla murar och ruiner. Om ni klickar på bilderna så ser ni hur vackert det är.


Så det blev en trevlig tripp.

3 kommentarer:

  1. Hej Ingvor!
    Så roligt att du gillade mina saker!!!!
    Sakerna läggs ut i morgon på bloggbutiken!
    Vilket fint överkast du köpt!!!!
    Passar fint in där hos dej!
    Hoppas du får en fin vecka!

    Kramar Kathrine
    Fågel Blå

    SvaraRadera
  2. fint överkast o vacker natur :)
    alltid skoj att kika in här!
    kraMyz

    SvaraRadera
  3. Tyckte överkastet var supersnyggt. Hoppas allt är bra med dig.

    Kram

    SvaraRadera