torsdag 27 januari 2011

Ur tavla och Naturen

Jag kunde inte låta bli utan att ta kort på isen som bildats på berget, det ser så härligt ut, Konstverk i all ära men vad har naturen, allt är som ett konstverk.
Här ser ni rimtursarna som har klamrat sig fast på dessa vissna blommor. Och då blir ju det vinter blommor istället, det är lite svårt att få fram det rätta, men dom är nästan lika vackra nu som på sommaren.


Sedan måste jag visa min underbara ur tavla som jag köpte från FågelBlå, den är mycket vackrare i verkligheten än på bild, Tack Fågel Blå för din fina Blogg affär.

4 kommentarer:

  1. Håller med...naturen är världens vackraste konstverk. Idag blå himmel och vit snö !!! Väntar på det gröna !!!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken "URSNYGG" urtavla, precis min stil. Skitsnyggt

    SvaraRadera
  3. Ja, i naturen finns det vackraste och det mest fantasifulla...
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härliga foton! Jag har ett på lager med is på bergsvägg. Hörde att det porlade bakom.
    Ha en fortsatt skön lördag!
    Kram!

    SvaraRadera