onsdag 30 juni 2010

Gammalt och nytt

I går då fick jag hem ett paket jag beställt från Creation By Lis................... med en massa fina grejor. Som denna Bricka i gammal stil..........den är så himla fin. Jag har satt den på köksbordet och har inte så mycket på den för botten är ljuvlig..........
Denna Tre delade gamla Spegel................Helt underbar till mitt gamla Skrivbord, Bordet syns inte så mycket, för jag håller på med renoveringar och det får stå som det är. Om ni tittar bak på Tapeten så är det barn tapet och den är så gullig.........men jag ska byta.


Sist men inte minst så hitta jag denna söta klänning hos Creation By Lis oxå........ Där fins både kläder och möbler och annat... så alla ni som inte tittat in på hennes Shop gör det.......det är både spännande och kul....
Så Stort Tack för dom fina varorna Lis.

1 kommentar:

  1. Godmiddag!
    Åh så ljuvliga saker du köpt i denna underbara närbutik, förstår att du är nöjder!
    Jag skall kika in på butiken och kolla om jag hittar nåt fint!
    ha en fin dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera