onsdag 12 maj 2010

Disktrasans dag

Jag har sticka disktrasor för fulla muggar.............. Här kommer resultatet.
Mönstret till denna trasa vet jag inte riktigt var jag hitta. Men jag har gjort den dubbel.

Denna hitta jag på nätet och Här är länken.


Denna lite mera fina trasa hittar ni mönstret Här
Det är en fiffig idee att fixa till några Trasor som man kan ta med när man hälsar på och vill ge något....... För stickade Disktrasor är inte fy skam att få.............. Det är ju någon som lagt ned arbete på det.
Hoppas ni alla i bloggen får en trevlig Kristihimmelfärs dag med fint väder.

2 kommentarer:

  1. Härligt med hemgjorda disktrasor och säkert mera miljövänligt också!
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så fina disktrasor du stickat!
    Så kreativ du är.....
    ha en fin dag
    Kramis Kathrine

    SvaraRadera