måndag 26 april 2010

Nåldyna och stickad tröja

Idag börjar jag med att Tacka Åsa som skicka detta fina paket till mig, jag var med i Nåldyne byte.
Och här är mitt paket från detta bytet.
Det är en handknypplad spets på den mörkblå nåldynan och den har Åsa gjort, snacka om att vara duktig.
Om ni vill kolla in hennés blogg så här....
Så Tusen tack Åsa för det fina paketet.
Jag hade köpt Gerbera i helgen till bordet, och dom är såå fina.............
så det blev lite foto av dom, men jag lägger bara ut ett nu..

Jag har hunnit klart min Tröja jag börja med och här.............. är resultatet.
Fram sidan och baksidan. Jag sydde på en smal spets vid hlsringningen och det blev sött.
Det syns lite dåligt men man kan klicka på bilden så blir det bätter.





1 kommentar:

  1. Hej Ingvor!
    åh vad fin tröjan blev..... me like!
    Och så vill jag tacka för halsbandet, vilken glad överraskning!
    blev så happy!
    Du är så snäll!
    Ha en fin Dag!
    Så höres vi!

    Kram Kathrine

    SvaraRadera