tisdag 26 januari 2010

Ljus

Man kan inte lägga bort sina ljus ännu, så jag ville ha lite nostalgi över mitt block ljus.
så fram med papper och snören mm. Och här ser ni resultatet, det blir som ett helt nytt ljus.
Här ser ni det när jag lekt med kamran, så spännande det blev.
Jag tog och gjorde en björris krans som jag fick ideen av Fågel blå och hängde i mitt kök, jag har ingen vedspis så jag hängde min på min mur som går genom köket , det blev bra, det var riktigt fint med en Björkris krans. Tack Fågel blå för fina tips.

1 kommentar:

  1. hej Ingvor nu fick jag inspiration av dej, det var ju hur läckert som helst med notpapper runt ljuset, skall jag också göra fniss, fniss, jag har 2 stora kassar fulla med gamla noter, min mamma var galen i att spela piano, så jag har att ta av, hon gick hastigt bort för 5 år sedan och hela familjen kom in i ett chocktillstånd.... jag kan fortfarande knappt prata om det uta att börja gråta!
    Hoppas du får en underbar Dag!
    Kram Kathrine!

    SvaraRadera