onsdag 2 september 2009

Shopping runda

Det var ju strålande väder i går så jag och min mor tog en shopping runda,
Vi började men en garnaffär och som ni ser så gick vi inte tomhänta därifrån. Vi strosa runt lite i några andra affärer som Kläder, porslin mm.
Då börja vi våran väg hemmåt och när vi kört en stund så har det kommit upp en second hand butik, kul den måste vi in och titta vad dom har, vissa av dessa second hand butiker finns det bara massa skräp. Men denna hade Kläder nya oxå, mycket porslin, möbler, dukar, gardiner och jag hitta denna helt underbara PIGTITTARE, så nu håller jag på att möblera om, phu stånk stön.

Senare på kvällen framför tv så gjorde jag klar den ena av sep vristvärmare, ska börja på nummer 2 idag är det tänkt.


1 kommentar:

  1. Hej

    Tar några varv på min vintagekofta som du föreslog. Rosorna är gjorda av lönnlöv och vissnar efter ett tag.

    Kram

    SvaraRadera